تعمیر درب اتوماتیک

Wiki Article

شفت از طرفی به موتور متصل می‌شود و از طرف دیگر به اندکپ بلبرینگ. اندکپ بلبرینگ وظیفه تحمل بار طرف دیگر کرکره را برعهده دارد و به نوعی تکیه گاه کرکره برقی است که حرکت دورانی شفت را تسهیل می‌کند.

This isn't a hoax, will not reply to this email, don’t seek to purpose or negotiate, we is not going to browse any replies. After you have paid out We are going to end what we were carrying out and you may in no way listen to from us again!

این مدل یکی از ساده ترین مدل‌های در اتوماتیک است و به دلیل همین سادگی و سهولت نصب آن و همچنین زیبایی که دارد استفاده از آن برای اماکن مختلف بسیار رایج است.

درب‌های اتوماتیک لولایی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک خانه هستند. این نوع درب‌ها به صورت معمولی باز و بسته می‌شوند، اما با استفاده از یک موتور الکتریکی، باز و بسته شدن آنها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

موتور دانکر ساخت کشور آلمان (که به موتور ۶۳۵۵ نیز معروف است)

Hello there, I have reviewed your area in MOZ and also have noticed which you may well benefit from a rise in authority. Our Resolution ensures you a high-top quality area authority score inside of a duration of a few months.

برای اطلاعات بیشتر در مورد درب اتوماتیک آسانسور کلیک کنید.

گفتنی است که این امکان برای شما وجود دارد تا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را، در مدل‌های دو لت و یا چهار لت در متین هوشمند سفارش دهید. درب کشویی دو لت (با بازشوی یکطرفه) دارای یک لت ثابت و یک لت متحرک است و درب اتوماتیک چهار لت (با بازشوی دو طرفه) دارای دو لت ثابت و دو لت متحرک است.

ردیف ردیف ابتدا محصولات جدید براساس حروف، الف تا ی براساس حروف، ی تا الف قیمت، کم به زیاد قیمت، زیاد به کم محصولات موجود تصادفی نام:

در گذشته ریموت کنترل‌ها تنها امکان باز و بسته کردن درب را فراهم می‌کردند اما امروزه آپشن‌های بیشتری به ریموت کنترل‌ها اضافه شده است و می توان با کمک آن تنظیمات بیشتری انجام داد.

به‌طور معمول، از این درب در ساختمان هایی که به صورت دایره ای شکل طراحی شده اند، استفاده می شود؛ زیرا درب های مستطیلی، از زیبایی چنین ساختمان هایی می کاهد.

استفاده از این نوع درب برای مکان های که فضای کمی دارند بسیار مناسب است. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک تلسکوپی کلیک نمایید.

این نوع درب اتوماتیک نیز یک نوع کرکره برقی به حساب می‌آید. ماخذ تیغه درب اتوماتیک رول گیتور به شکل شفاف طراحی شده است و برای بالا رفتن ضریب امنیت آن از میله های توپور در بین تیغه استفاده می‌شود. این نوع کرکره برقی برای مکان‌هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند و در عین حال نیاز است که نمای داخل ساختمان معلوم باشد کاربرد دارد.

درب‌های اتوماتیک لولایی در مقایسه با سایر انواع درب‌های اتوماتیک خانه قیمت کمتری دارند.

Report this wiki page