چادر کله گاوی

Wiki Article

می ماند دو میخ دیگر ، دو بندک دو طرف این چادرکوهنوردی ساخته شده،دو طنابی که همراه چادره یک سرش به بندک روی چادر و یک سرش به وسیله میخ ها به زمین وصل می شود و در مواقع باد و طوفان چادر را محکم و مقاوم میکند .

تمامی مدل‌های فیک و کپی چادرهای کله گاوی دیده شده در بازار به حالت چهارخانه‌ی ریز است، در حالی که چادرهای اصلی همانطور که در بخش رنگ‌ها گفته شده، پارچه یکدست به رنگ آبی و نارنجی روشن دارند نه به صورت چهارخانه ریز و راه راه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما نمایندگی فروش برند های معتبر جهانی از جمله کایلاس،اسنوهاک،کله گاوی(پکینیو)،کاراکال،دیوتر،آرتمیس،نورث فیس،اوکلی و …میباشیم که تمام این محصولات اورجینال شرکتی میباشند و به صورت کاملا تضمینی به شما تحویل داده میشوند.

پس اگر قصد سفر طبیعت‌گردی و کوه‌های کم ارتفاعا را دارید این چادر مناسب شما خواهد بود.

ممنون که برای خرید پیش ما اومدین ☺️ یکی از سوالایی که ممکنه برای هر کسی موقع خرید اینترنتی پیش بیاد اینه که چطور میشه با خیال راحت سفارش داد، باید بدونید که ما از درگاه امن بانکی استفاده میکنیم که از روش هایی مثل کارت به کارت خیلی امنیت بهتری داره فقط کافیه رمز دوم پویا داشته باشید.

این برند از چادر کله گاوی با قابلیت تنظیم ارتفاع شناخته شده است که به کمک آن می‌توان ارتفاع چادر را تنظیم کرد و در مواقع مختلف از آن استفاده کرد.

همینطور نحوه باز و بسته شدن چادر هم فوق العاده آسون و سریع انجام می شود .

این چادر که به طرح ملنیوم معروف است به خاطر آلیاژ تیرک‌های آن که از آلیاژ آلومینوم قوی‌تری ساخته شده.(؟)

کوهشید نامی بود که از کسب و کاری جهت پوشش خلا های بازار خرید لوازم کوهنوردی به وجود آمد. و امروز ماموریت خود را فراتر از یک فروشگاه اینترنتی، بلکه بستری امن برای رفع دغدغه خرید و کمک به انتخاب بهتر لوازم مورد نیاز کوهنوردان و عاشقان طبیعت می داند.

این چادر دارای دو درب داخلی توری و یک درب بیرونی میباشد. درب‌ها زیپ‌دار بوده و قابلیت جمع شدن در کنار چادر را دارند.

تعریف: چادر گنبدی، دوپوش، کلیپسی و مناسب برای کوهنوردی، کمپینگ و مسافرت

در ضمن این چادر از کاوری مخصوص و کاور حمل تیرک ها برخوردار بوده و محافظت کننده چادر کله گاوی خوبی است .

در این نوع چادر، یک ستون مرکزی از چوب یا فلز وجود دارد که به بالای چادر متصل شده و به این شکل چادر ایستاده می‌ماند. چادر کمپینگ کله گاوی در کمپینگ در طبیعت و گردشگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Report this wiki page